Arigatô !

Thanks to everyone that showed up at the destroy party in Stockholm. Special thanks to the crew at kafé 44, all great bands and Lotta for the yellow cab, shelter and breakfast.

~ by Desperat on October 22, 2012.

2 Responses to “Arigatô !”

  1. Det var en apsjysst spelning, Desperat skulle haft lite högre sång bara, hördes lite dåligt om man jämför med de andra banden.
    Dock blev jag helt sålt på Kontatto, hade aldrig hört dom innan men shit vad dom gick in i hjärnbarken.
    Det var länge sen jag blev så positivt överaskad av ett (för mig) okänt band. Sist det skedde var Herätys som klubbade mig mentalt och i lördags kom den underbara känslan igen att bli klubbad av ett “okänt band”.
    Nu blir det att leta lite skivor tror jag.

Leave a Reply

 
